8/23/2009

PEK EĞLENCELİ BLOG YAZARLIĞI

pek eğlenceli blog yazarlarından olmadığımın farkındayım. zaten blog yazarlığını ve takipçiliğini de (blog takipçisi!) tam anlamıyla idrak edemediğimi söylemem gerekir.. ta ki, dün akşam sularında bir blog yazarı kızımızın blogunu ayıla bayıla okuyana dek.

evet pek sevgili kızılcık şuruplarım, bu kızcağızı keşfetmemi sağlayan pek muhterem kişi ise yine bir blog yazarı olmakla beraber, sohbetine falan doyum olmayan bir küçücük fıçıcık içi dolu turşucuktur. şimdi ben bu iki çok akıllı bıdık insanı tam burada şu anda deşifre edecek miyim, HAYIR.

sakin! sakin! duyuyorum "lütfeeen ,lütfeeeen" diyen heyecanlı çığlıklarınızı; fakat sabır elma şekerlerim.
kimden bahsettiğimi anlayabilecek tek insan kendinden bahsedilen iki numerolu şahıstır (o kendini biliyor.)

ötekine gelince (o kendini bilmiyor), şimdilik hayranı olarak kalmayı ve kim olduğunu da size söylememeyi tercih ediyorum. (gizem yaratmaktaki ustalığım!, çok kılsın!) dilerseniz, şimdilik ona "ilham perisi" diyelim. (dilemeseniz de dileseniz de ben dilemem merak etmeyin.)
şimdilik ona "ilhami"demeyi diliyorum fakat.

ilhami' den öylesine etkilendim ki, bloglar hep böyle olsa, hep blog okurum lan dedim, sonra da iyi ki öyle değilmiş, yoksa hep blog okurum lan dedim. (bu ne yaman çelişki)
blog yazarlığını ve takipciliğini (blog takipçisi!) tam anlamıyla idrak edemediğimi söylemem gerekir.. ta ki, dün akşam ilhami' yi ayıla bayıla okuyana dek. (zamanının neresinde durduğumuzu bitene kadar çözemediğimiz, fitil olduğumuz, filmler.)

bilmem anlatabildim mi?

1 comment:

Anonymous said...

Yazar cok tesekkurler...

Selamlar Senay